Camilla Paulsson

”Tänk att få jobba med förbättringar hela dagarna!”

Som kundtjänstchef på ett bruksföretag i Småland arbetade jag nära SAP-konsulter i implementationsprojekt, och detta väckte mitt intresse för SAP och förbättringsprocesser. Jag sadlade om till konsult och flyttade till Göteborg, men  jag tog med mig två viktiga värden; kundperspektivet och redigheten. Kundperspektivet för mig är förmågan att förstå verksamheten och aldrig förlora kundnyttan ur sikte. Småländskans mest positiva omdöme, redighet, innebär att man gör rätt för sig, hjälper sin omgivning och inte är rädd för att ta i när det behövs.

Med en stor portion nyfikenhet och uppdrag hos såväl lokala småföretag som globala jättar har jag vässat mina SAP-kunskaper, men jag brinner för att lära mig ännu mer.

När jag inte jobbar så reser jag gärna till nya och spännande ställen och jag älskar att sticka raggsockar med lyxigt handspunnet garn – att skapa saker med händerna är det perfekta komplementet till min digitala vardag. Jag är även en flitig kulturkonsument, som ofta sänker medelåldern på operan och lika ofta höjer den på indieklubbarna!